Rendelés folyamata, termék visszaküldés

A vásárlás menete:

  • Válassza ki az Önnek tetsző termékeket és a megfelelő méretet, majd tegye a kosárba a Kosárba gomb megnyomásával.
  • Ezután lehetősége van tovább vásárolni, vagy a jobb felső sarokban található Kosár ikonra kattintva elérkezik a rendeléséhez, ahol megtekintheti a kosárba helyezett termékeket
  • Itt még módosítható a kosár tartalma.
  • Amennyiben még nincs bejelentkezve fiókjába, akkor itt azt meg kell tenni. 
  • Kuponkód beírása után a megrendel gombra kattintva tud továbblépni
  • A kuponkód akkor érvényesíthető, ha más akció, jelenleg nincs érvényben az adott termékre. 
  • Fizetési és szállítási adatok megadása és kiválasztása következik. A felajánlott lehetőségek közül az önnek megfelelőt kérjük kiválasztani. Kérjük mindig törekedjenek minél pontosabb adatok megadására, hogy a futár könnyebben megtalálja az adott címet. Fontos, hogy amennyiben nem egyezik a számlázási és szállítási név/cím, akkor kérjük mindegyiket a megfelelő adatokkal kitölteni.
  • A kövekező lépés az adatok ellenőrzése, de itt még minden adat módosítható. 
  • A megjegyzés rovatban tudja beírni esetleges kérését. 
  • A végén kérjük az Általános szerződési feltételek elfogadására.
  • A megrendel gombra kattintva válik véglegessé a rendelés és kerül elküldésre számunkra. 
  • A számunkra elküldött rendelés után, azonnal érkezik önnek az ön által megadott email címre egy automata visszaigazolás arról, hogy megkaptuk a rendelést. 

Átvételi lehetőségek, szállítás: 

A megrendelt termék átvétele történhet személyesen illetve postai úton

  • Személyes átvétel esetén a terméket a következő címen lehet átvenni: 

        Klári cipő 9300 Csorna, Ezsébet királyné u 1 Az átvételre a rendelést követően 3 nap áll rendelkezésre.

         Amennyiben ez nem történik meg, úgy  a  rendelést töröljük!

  • Postai úton történő rendelés esetén, lehetőség szerint mihamarabb átadjuk a futárnak.

        Csomagjainkat a GLS illetve a Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítja házhoz.

               Előre utalás esetén a szállítás a megrendelt termék ellenértékének számlára történő beérkezése után történik.

              Utánvét esetén a megrendeléstől számítva1-2 munkanapon belül történik a kiszállítás.

Amikor a csomagot elkészítettük és a futárszolgálatnak átadtuk, e-mailt küldünk. Szállítási idő 1 max 3 nap, de minden esetben küldjük a a ragszámot, mellyel a posta nyomkövetési oldalán figyelemmel tudja kísérni a csomag útját. 

A futárszolgálat munkanapokon, várhatóan 8:00 és 17.00 óra között szállítja csomagot 1 maximum 2 munkanapon belül. A fenti árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek. 

Megadható a munkahely cím is, amennyiben hétköznap nem tartózkodik a vásárló a regisztráció során megadott címen.

Amennyiben a futár nem találja a vásárlót, a megadott címen akkor másnap újból megpróbálja kézbesíteni a csomagot, ha másodjára is sikertelen a kézbesítés, akkor abban az esetben az MPL csomagokat az értesítőn megjelölt Postahivatal 10 napig tárolja a csomagot, majd visszaküldi számunkra. A GLS csomagok 2szeri sikertelen próbálkozás után visszajuttatja számunkra a csomagot

ABBAN AZ ESETBEN HA NEM KERÜL ÁTVÉTELRE A CSOMAG, A GLS ÉS AZ MPL VISSZAJUTTATJA HOZZÁNK, A TOVÁBBIAKBAN CSAK ELŐRE UTALÁSSAL TUDJUK MEGRENDELÉST ELFOGADNI!

A rendelésről a számla kiállítása a sikeres kézbesítés után történik meg, melyet e-mailben továbbítunk! 

 

Fizetési módok:

  1. Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. A megrendelt áru értékét a csomag átvételkor a futárnak kell kifizetni. 
  2. Előreutalás: Amennyiben szeretné előre átutalni a rendelés értékét, kérjük válassza az előreutalás lehetőségét. A megrendeléstől számítva 5 napon belül a megrendelés értékének a bankszámlánkra be kell érkeznie, különben a rendelés törlődik. Amennyiben ez az utalás nem érkezik meg, és a rendelést töröljük, akkor a következő rendelés esetén már 3 napon belül kell számlánkra érkeznie az utalásnak   

        A bankszámlaszám melyre az utalást kérjük: Scarpone Kft 11737007-23730131-00000000

        Kérjük az utalásnál a közlemény rovatba a megrendelés számát mindig tüntesse fel!

    3. Készpénzzel a helyszínen

    4. Bankkártyás fizetés BARIONNAL  Az online Bankkártyás fizetések Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatlást nyújtó Barion Payment ZRt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

Amennyiben ön meggyőzódött arről, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön a datai helyesen szerepelnek, úgy "Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételek-ben foglaltakat" felirat mellett jelölőnégyzet kipipálásával és végü a FIZETÉS BARIONNAL feliratú gombra kattintva fizetheti ki és véglegesítheti megrendelését.

A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részréől szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minőségül ajánlattevőnek, és a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Ealdó által történő elfogadásával jön létre a ÁSZF rendelkezései szerint.

Ön a "FIZETÉS BARIONNAL" feliratú gombra kattintással és a megrenelt termékek kifizetésével kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és a nyilatkozata az Ealdó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. 

Szállítási költség:

A szállítási díj 28.000 Ft értéket meghaladó rendelésnél díjmentes. Akciós termék rendelése esetén nem vehető igénybe díjmentes szállítás. 

28.000 Ft. alatti vásárlásnál a szállítási díj a fizetés módjától és a szállítási címtől is függ. 

Személyes átvétel esetén szállítási költség nem kerül felszámításra, a megvásárolt áru értéke a helyszínen fizetendő! Személyes átvétel esetén a rendelés átvételének 3 napon belül meg kell történnie. Ellenkező esetben a rendelést töröljük

CÉGÜNK FENNTARTJA A JOGOT, HOGY AMENNYIBEN EGY MEGRENDELŐ TÖBBSZÖRI ESETBEN MEGTAGADJA AZ ÁTVÉTELT, ANNAK ELLENÉRE, HOGY A MEGRENDELÉSI SZÁNDÉKÁT A FUTÁRNAK TÖRTÉNŐ ÁTADÁS ELŐTT NEM MONDTA LE, ÍGY CÉGÜNKNEK ANYAGI KÁRT OKOZ, KÉSŐBBI MEGRENDELÉS ESETÉN ELŐRE UTALÁS UTÁN ÁLL MÓDUNKBAN A FUTÁRNAK ÁTADNI A MEGRENDELT TERMÉKET! Az át nem vett csomagok szállítási költségét és a sikertelen szállítással kapcsolatban felmerült egyéb költséget a megrendelőre terhelhetjük!

Az ingyenes szállítás a szezonvégi akciós időszakokban nem elérhető a webáruházunkban a nem akciós termékek esetén sem! 

Ha nem kapja meg a rendelés visszaigazolásáról az e-mailt, akkor előfordulhat

- hogy rosszul adta meg e-mail címét az adatokban

- vagy esetleg visszaigazoló levelünk SPAM/Levélszemét mappába érkezett. Kérjük ellenőrizze a SPAM/Levélszemét mappáját!

Amennyiben mégsem találja a megrendelés visszaigazolását, de rendelni szeretne tőlünk, akkor kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@clairecipoestaska.hu  e-mail címen.

Megrendelések feldolgozása: munkanapokon 8-17 óra között.

Előfordulhat, hogy a rendelt termék a megrendelés előtt vagy alatt elfogyott, ebbben az esetben e-mail-ben, vagy telefonon jelezzük a Vevő felé, hogy nem tudjuk teljesíteni a megrendelését.

 

Amennyiben nem megfelelő a cipő:

Amennyiben nem megfelelő a méret vagy a fazon, kérjük elállási szándékát a kézhez vétel után jelezze az info@clairecipoestaska.hu e-mail címen.

Ellállás esetén a sértetlen, nem használt, utcán nem hordott terméket a kitöltött Elállási nyilatkozat -tal együtt az átvételről számítva 14 napon belül kérjük visszaküldeni !

Scarpone Kft  Klári cipő 9300 Csorna, Erzsébet királyné u 1.

címre és cégünk 14 napon belül visszatéríti Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát.

Amennyiben a terméket 14 nap lejárata után postázza számunkra, annyiban nem áll módunkban átvenni a csomagot!

Kizárólag sértetlen, nem hordott, gyári állapotban lévő cipő és csomagolás esetén áll módunkban visszatéríteni a cipő vételárát.

Közvetlenül a dobozokra kérjük ne tegyenek címzést!!! Kérjük a dobozokat becsomagolni és arra tenni a címzést! Összeragasztott és megcímzett doboz esetén nem áll módunkban átvenni a terméket.

Abban az esetben, ha a terméket a Vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Pénzt visszafizetni banki átutalással tudunk, postai visszafizetést a magas postai költségek miatt nem vállal cégünk!

Kérjük visszaküldési szándéka előtt írásban vegye fel velünk a kapcsolatot a info@clairecipoestaska.hu e-mail címen, hogy zökkenőmentesen tudjunk Önnel közreműködni. Kérjük NE küldje vissza a terméket utánvéttel terhelt csomagban, mert azokat NEM áll módunkban átvenni!

Minőségi kifogás, reklamáció esetén:

Kérjük a termék visszapostázását címünkre. A reklamációs cipő vizsgálata a gyártó hatáskörébe tartozik. Mi továbbítjuk a terméket a gyártóhóz, aki megvizsgálja a terméket. Amennyiben a hiba javítható, úgy elvégzi a szakszerű javítást. Ha a hiba nem javítható, úgy lehetőség van a termék vételárának visszatérítésére vagy kicserélésre. A termék visszapostázáskor kérjük a csomagba mellékelje az eredeti számlát és az utaláshoz szükséges adatokat (NÉv, számlaszám), melyre a termék vételárát fogjuk visszautalni, amennyiben a hiba nem javítható! 

 

 

Egyéb rendelkezésekről az ÁSZF (Általános szerződési feltételek) menüpont alatt tájékozódhat.

 

Kellemes vásárlást kívánunk.